środa, 19 lipca 2017

Wegański czekoladowy krem z orzechami laskowymi


Wegański czekoladowy krem z orzechami laskowymi

/2 słoiczki widoczne na zdjęciach/


1/2 szklanki namoczonych suszonych daktyli
3 łyżki kakao
70g orzechów laskowych
1/2 szklanki mleka roślinnego

Orzechy laskowe zblendować na pastę. Dodać odcedzone daktyle, kakao i mleko roślinne. Wszystko ponownie dokładnie zmiksować na gładki krem. Jest to idealna pasta na kanapkę i do owsianki, ale ja najbardziej lubię nią smarować zbożowe ciasteczka :) Łakocie z domowego zacisza

5 komentarzy:

  1. Cóż za konsystencja! Coś dla mnie :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowe, wegańskie i jak tu się takiemu oprzeć, na pewno wypróbuję przepis :)
    Dziękuję za udział w akcji kulinarnej ,,Łakocie z domowego zacisza"
    http://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu mam w planach zrobić własny krem i ten bardzo mnie zainspirował :)
    Na pewno wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis, nie miałam jeszcze okazji go próbować, ale koniecznie muszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiał wyjść bardzo słodziutki :)
    Ma cudną konsystencję ;))

    OdpowiedzUsuń