niedziela, 8 marca 2015

Jaglany budyń kokosowy z malinami


Kasza jaglana w kolejnym, słodkim wydaniu. Tym razem w formie budyniu. Pyszny, delikatny, bardzo kremowy. Ugotowany na mleku kokosowym, z niewielkim dodatkiem sojowego. Podany z płatkami kokosa i malinami. Cudowny!


Jaglany budyń kokosowy z malinami

(2 małe porcje lub 1 większa)

200ml mleka kokosowego
120ml mleka sojowego
2 i 1/2 łyżki kaszy jaglanej (zmielonej w młynku do kawy)
garść malin
płatki kokosa

Do garnuszka wlać mleko kokosowe i sojowe. Zagotować. Dodać kaszę jaglaną i dokładnie wymieszać. Gotować około 10 minut, co chwilę mieszając. Budyń gotować do pożądanej konsystencji. Gotową masę przelać do filiżanek. Odstawić na 2 minuty. Przed podaniem położyć maliny i  posypać wiórkami kokosa. Smacznego!
Wiosenny detoks

8 komentarzy:

  1. używałaś płaskich łyżek? budyń wydaje się być gęsty. Mielenie kaszy przed gotowaniem bardzo mi się podoba, przeważnie kaszę miksowałam po ugotowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łyżki były pełne, ale na pewno nie czubate. Ja preferuję właśnie mielenie kaszy przed gotowaniem i bardzo polecam ten sposób!

      Usuń
  2. zdecydowanie jeden z moich ulubionych budyniów - pełen zdrowia i smaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmielenie kaszy przed gotowaniem to genialny sposób. Zawsze się męczyłam z miksowaniem ugotowanej. Przepis zacny i ląduje w ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmielenie kaszy przed gotowaniem to genialny sposób. Zawsze się męczyłam z miksowaniem ugotowanej. Przepis zacny i ląduje w ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń